top of page

מרגש!


הפעם אני מבקש לשתף אתכם בשני מסרונים שהגיעו אלי במקרה באותו השבוע. הראשון מורד (שם בדוי) שסיימה סדנא לפני כחודשיים והשני של רגב (גם הוא בשם בדוי) שסיים סדנא לפני שלשה חודשים.  

בחרתי במקצוע שנוגע בלבבות של אנשים ואין לי דרך אחרת לתאר אותו אלא כמשנה חיים לטובה.  אני מאד אוהב את מה שאני עושה ומשקיע את כל כולי באהבה גדולה, על מנת לאפשר לאלו שבוחרים להגיע אלי לעשות שינוי כל כך משמעותי בחיים שלהם. אני נוהג לקרוא להם פורצי הדרך משום שהם האמיצים שהחליטו לעצור בדור שלהם את הכעס שעובר התנהגותית מדור לדור (לא גנטית).

כשמגיעות אלי הכרות התודה כמו אלו שתקראו מיד, אני מרגיש סיפוק, אהבה ענקית וחיזוק משמעותי לכך שהעשייה שלי מביאה טוב לעולם הזה. תודה לכם משתתפים יקרים, אלו שכבר היו ואלו שיהיו בעתיד, על שאתם בוחרים לעשות שינוי כל כך משמעותי בחיים שלכם. שינוי שמאיר אתכם , את המשפחות שלכם, הסביבה שלכם. אתם מרגשים אותי כל פעם מחדש באומץ הלב שלכם ובדרך המשמעותית שעשיתם ושעוד תעשו. תודה גם לכם ורד ורגב, ריגשתם אותי. 

הנה הכרת התודה של ורד:

עמית יקר, 

רוצה לומר לך תודה על השינוי שחוללת בחיי.

אני מאלה שעושה סדנאות וקורסים של מודעות במשך מחצית מחיי. הרבה דברים הצלחתי לשנות ולשפר בעצמי, אבל לא את העובדה שיש לי תדמית של אישה כעסנית, לא את הריקנות שחשתי אחרי שהתפרצתי על מישהו,  לא את מערכת היחסים שלי עם ילדיי שהחלו לחשוש ממני, העובדים שלי והכפופים לי שהלכו לידי "על ביצים". 

כמות הפעמים שאנשים נעלבו ממני לא תאמה בכלל את כמות הפעמים שהרגשתי כועסת. זה היה יותר מתסכל כי אנשים כל הזמן אמרו שאני עצבנית בעוד שאני הרגשתי שהייתי יכולה להתפרץ הרבה יותר ובעוצמה גדולה יותר ומה שהם חווים זה עוד אחרי סינון ושליטה עצמית. 

אני זוכרת את הערב לפני שגיליתי את הסדנא שלך. הייתי שבורה, עצובה ומיואשת. בפעם הראשונה בחיי הרגשתי שאני לא רוצה להמשיך לחיות את החיים האלו וחיפשתי בגוגל "למה אני תמיד כועסת"  ואז גיליתי אותך. 

בסדנא הבנתי למה שום קורס אחר לא יכול היה לעזור לי, את הקשר בין הילדות שלי להווה ואת הקשר בין ההחלטות שקיבלתי בילדותי לחוויות הכעס והתוקפנות שלי. 

הסדנא הייתה עוצמתית ופרקטית, בקצב הנכון ולא "רוחניקית" דביקה. 

עמית יקר, שינית את חיי, חזרתי להיות מאושרת, אני אוהבת את עצמי וגאה בעצמי. הבית שלנו הפך למקום מכיל, מאפשר ושמח. קל לי בעבודה, אני שמחה להגיע לשם כל בבוקר, אני מקבלת החלטות חשובות ביתר קלות. אני רואה אנשים כעסנים והלב שלי פתוח אליהם אני יודעת שהם אנשים טובים, עם נדיבות אין סופית ורגישות גבוהה.    

תודה תודה לך עמית ולמשתתפי הסדנא היקרים.

והנה הכרת התודה של רגב: עמית,

נתת לי מתנה שאי אפשר להסביר כל כך במילים. הרגשתי את השינוי שחל בי במהלך סיטואציות שהיו לי, גם בתקופות לחוצות. הגבתי אחרת הרגשתי אחרת, לא כמו שהיה בעבר הבנתי שמשהו בי שונה. זאת תחושה נפלאה ! אני נפעם כל פעם מחדש ואתה חלק בלתי נפרד, ומאוד משמעותי בתהליך שלי. ואני אומר לך שוב תודה ענקית :) (*אגב כמו שהספקת להכיר אותי אני ממש לא אחד שמשתף אבל פה הרגשתי צורך)

רגב.

למידע על הסדנאות לניהול כעסים לחצו כאן


356 צפיות0 תגובות
bottom of page